دسته‌بندی مجله ایمنی کاستا

24 دی

راهنمای انتخاب بهترین دستکش برقکاری!

کار با جریان الکتریکی فشار قوی یا ضعیف، می‌تواند موجب آسیب‌های جدی و سطحی زیادی شود. برای ایجاد شرایطی ایمن در زمان کار با برق، پیشنهاد می‌شود که از تجهیزات ایمنی مورد نظر مانند دستکش و دیگر تجهیزات مورد نیاز استفاده شود. در این مقاله می‌توانید چند عامل مهم برای انتخاب بهترین دستکش عایق برق و برقکاری را بررسی نمایید.

17 مهر

لنیارد چیست؟ (همه چیز درباره لنیارد ایمنی!)

لنیارد یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع به شمار می‌رود. چرا که تا حد امکان از ایجاد صدمات و آسیب‌ها در اثر سقوط کاربران در هنگام انجام هرگونه فعالیت در ارتفاع جلوگیری می‌کند. در این مقاله، می‌توانید مطالب بسیار ارزشمندی در مورد لنیارد ایمنی به دست آورید. با ما همراه باشید!!

14 مهر

10 کاربرد مهم لباس ضد اسید!

عدم استفاده از تجهیزات ایمنی در زمان کار با مواد شیمیایی خورنده و خطرناک مانند اسیدها، می‌تواند عواقب بسیار جبران ناپذیری را برای کاربران ایجاد نماید. یکی از کاربردی ترین این نوع تجهیزات ایمنی، لباس ضد اسید یا لباس مقاوم در برابر اسیدها می‌باشد. در این مقاله می‌توانید 10 کاربرد بسیار مهم لباس ضد اسید در صنایع مختلف را بررسی نمایید!!

13 مهر

دستورالعمل استفاده از دوش و چشم شوی اضطراری

استفاده درست از تجهیزات شستشوی اضطراری مانند دوش و چشم شوی، می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌دیدگی‌ها در زمان کار با مواد شیمیایی مختلف جلوگیری کند. پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از این مقاله برای آگاه سازی تمامی کاربران حاظر در محیط‌های صنتعی و کارگاهی کار با مواد شیمیایی، استفاده نمایید. چرا که برای جلوگیری و یا کاهش صدمات حاصل از برخورد مواد شیمیایی خورنده، باید از این تجهیزات، به درست‌ترین حالت ممکن استفاده کرد!

5 مهر

ماسک تمام صورت چیست؟

ماسک تمام صورت، ماسکی است که تمام نواحی صورت را در برابر استنشاق و برخورد گازها و بخارات حاصل از مواد شیمیایی پوشش می‌دهد. در این مطلب، ماسک تمام صورت را تعریف کرده‌ایم و اهمیت استفاده از آن در محیط‌های مختلف را توضیح داده‌ایم. برای بررسی دقیق ماسک‌های تمام صورت، با ما همراه باشید!

5 مهر

لایف لاین یا فال ارست چیست؟

یکی از مناسب‌ترین ابزارها برای جلوگیری از سقوط کاربران در هنگام انجام انواع فعالیت‌ها در ارتفاع، لایف لاین فال ارستر است. از این وسیله برای جلوگیری از ایجاد آسیب‌دیدگی در اثر سقوط‌های ناگهانی کاربران استفاده می‌شود. در این محتوا به بررسی کامل نوع عملکرد، انواع، ویژگی‌ها، مزایا و معایب لایف لاین می‌پردازیم!

3 مهر

9 راهکار برای تعمیر و نگهداری از هارنس ایمنی!

فعالیت‌های کار در ارتفاع، از جمله خطرناک‌ترین فعالیت‌ها به شمار می‌روند. استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی استاندارد کار در ارتفاع مانند کمربند و یا هارنس ایمنی، موجب جلوگیری از سقوط کاربران و در نتیجه جلوگیری از بسیاری از آسیب‌دیدگی‌ها می‌گردد. برای انتخاب و استفاده از بهترین کمربند هارنس ایمنی باید مواردی را در نظر بگیرید که در این محتوا این موارد را بررسی خواهیم کرد.

3 مهر

استفاده ایمن از دستکش ضد اسید

استفاده از دستکش‌های کار با مواد شیمیایی نیاز به رعایت نکات و پرتکال‌های ایمنی دارد. این نکات ایمنی می‌توانند کاربران را در زمان کار با مواد شیمیایی و به ویژه اسیدی، ایمن و سلامت نگهدارند. انتخاب درست و مناسب دستکش ضد اسید و برخی موارد خاص، از جمله نکات ایمن در زمان استفاده درست از دستکش ضد اسید می‌باشند.

تضمین ایمنی کسب و کار شما، با استفاده از محصولات حرفه‌ای و با کیفیت کاستا

جدیدترین مقالات مجله ایمن کاستا